Nyitva

Probléma volt valamivel?

  • túlsült a pizza?
  • sós volt a leves?
  • hidegen ért ki a rendelésed?
  • sokáig tartott a szállítás?
  • vagy csak valamelyik dolgozónk bosszantott fel?

Don Papa fülön csípi a problémát :)Először is bocs! Ez nem túl gyakori eset... DE...

Rendkívül hálás lennék, ha jeleznéd nekünk, hiszen így tudjuk igazán javítani szolgáltatásunk színvonalát!

Don Papa a környéken először és egyedülállóan vállal elégedettségi garanciát ételeire, így óriási segítség, ha szólsz, amikor valamivel elégedetlen vagy.

Ezt a visszajelzést minden esetben megkapja a vezetőség és biztosan javítjuk a hibát!

Minden igyekezetünk ellenére néha hibázunk... 

...de készek vagyunk elismerni, tanulni belőle és örömmel javítjuk ki a hibánkat!

Amennyiben ilyet tapasztalsz, kérlek hívd azonnal telefonszámunkat: +36 27 331 993 - ez a leggyorsabb kezelési mód, vagy töltsd ki az alábbi űrlapot, így gyorsan fülön csíphetjük a problémát és téged is kárpótolhatunk a jogos panaszért.

Nos? Miben segíthetünk?

 

 

Garancia feltételei

A garancia igénybevételére pár szabály persze vonatkozik, hiszen így van esélyünk kezelni a valós eseteket és az esetleges visszaélést elkerülni!

Pizzarendelés esetén...

 

  • kérlek, hogy a hiba tapasztalásának pillanatában jelezd nekünk telefonon vagy itt az űrlapon az esetet - így tudjuk könnyen visszakövetni, hogy ki követte el a hibát, miért és így tudunk téged a leggyorsabban kompenzálni!
  • ha csere, vagy pénzvisszafizetési igényed van, a "hibás" ételt kb. 70% -a még legyen meg, hiszen így tudjuk megállapítani, mi volt a hiba vele. Ha nem ízlett valami, elfogadjuk, de ami nem ízlik, azt úgysem eszed meg. Futárunk visszahozza és vagy újat visz helyette, vagy az árát adja vissza! Ahogy Te kéred!
  • Méret, mennyiség, feltét rontás, állag beli hibák miatt szintén kérlek, hogy tartsd meg az ellenőrizhető mennyiséget.
    Amennyiben úgy is elfogyasztod - például kukorica nélkül kérted és mégis rákerült feltétnek - ebben az esetben is nagyon megköszönjük visszajelzésed, hogy nagyobb figyelemre ösztönöztzön minket, de visszafizetni az elfogyasztott ételt nem áll módunkban!
  • Kivétel ez alól a zárás időpontja környékén rendelt étel, hiszen mire fogyasztásra kerül, lehet, hogy nem éred már el a személyzetet. Ez esetben viszont másnap nyitáskor telefonon, vagy azonnal írásban - itt az űrlapon - jelezd észrevételed és egyedi elbírálás alá kerül az eset!
  • Munkatárs viselkedésével kapcsolatos panasz esetén nem érvényesítünk feltétlenül pénz visszafizetési garanciát, de az információ nagyon értékes nekünk, így kérlek, hogy feltétlenül írd meg, hogy ne fordulhasson ilyen elő! A kompenzációt a vezetőség egyedileg állapítja meg.

Helyszíni probléma esetén...

  • Kérlek, hogy bármilyen panaszod azonnal jelezd a személyzetnek! Ne fogyassz el olyan ételt, ami nem ízlik, vagy bármilyen kritérium miatt nem felel meg. A leggyorsabb, ha azonnal helyben kezelhetjük a kérdést és hozhatunk neked egy másik ételet / italt. Előfordul, hogy nem ízlik, semmi gond nincs ezzel. Cserére vagy fizetés mentességre természetesen szintén a 70% felett maradjon meg a nem kívánatos étel. Az elfogyasztott ételt nem áll módunkban ízgaranciára hivatkozva kompenzálni!
  • Munkatárs viselkedésével kapcsolatos panasz esetén kérd a vezetőt a helyszínen, vagy írd meg nekünk a panaszt az űrlapon kérlek. 

Általános szabály Don Papánál...

  • Minden esetet kivizsgálunk
  • Minden eset kiemelt figyelmet kap, amelyet az űrlapon keresztül jelentenek be
  • Az űrlapon kitöltött üzenet minden esetben eljut a vezetőhöz, így munkatársunk nem tehet ez ellen :)

Fordulj hozzánk mindig bizalommal, mert az elégedett vendég a legfontosabb Nekünk!

 

 

Weboldalunk Google Sütiket (Cookie) használ. A böngészés folytatásával jóváhagyja a Cookie-k használatát a Google irányelvei értelmében. További információ